SVar på kommentar..

Elisisa om nåra timmar i alla fall..:
Kan du visa några fler bilder från typ dagen eller så sitället för bara webcam. Jag tror mnga skulle uppskatta det! Kram Elisia

Svar; Klart jag kan det! Tyvärr är min kamra sladd borta och har därför inte kunnat ladda upp bilder från dagarna, som      förut.. Men ska försöka hitta den och i nästa inlägg kommer det bilder på mina julklappar så kolla in då! Kram


Celia om nyårsoutfit; check!:
Vad köpte du och vad ska du göra på nyår?

Svar; Jag köpte den där räda spets tröjan (kan lägga ut bättre bild sen) och som sagt var jag hos Linnea!


Agnes om dom gjorde min julshow..:
Kan inte du lägga upp en video på ditt nummer i julshowen? :) <3


Svar; Jag skulle själv vilja se mitt nummer, men än så länge har det tyvärr inte kommit upp nån video på det..



Anonym om största hissen just nu..:
var redigerar du dina bilder?:)

Svar; Det beror på, om jag har brottom redigerar jag dom på Picnik annars på Photoshop eller Picasa.



Ett av mina nårs löften är att komma igång med bloggen igen, så nu ni!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!