Valentines day

Har varit en toppen dag faktiskt! Fick skjuts hem till Unni av hennes söta mamma. Vi, alltså jag, Unni, Isa, Fanny och Filippa åt en mega stor mellis, busa massa med Alex och hans kompis sen åt vi jätte god middag, blev dock mätt efter halva tacon haha.. Trodde min mamma jobbade idag men tydligen inte så missade middagen hon stått och lagat i flera timmar, såhär dåligt samvete.. Men när jag kom hem väntade massa vanilj hjärtan, jordgubbs mouse bakelser, ballerina, te och presenter! Älskar min familj och mina kompisar så otroligt mycket, utan deras närhet och stöd skulle jag aldrig äns stå kvar på denna jord. Och såklart älskar jag er mina underbara läsare! Happy Valentines day, I'm so far "forever alone" I can be.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!