största hissen just nu..



Elin Hedelius..Min bästavän. Skulle göra allt för henne, så som hon gör för mig. Redan dom första dagarna för 4 år sedan vissta jag att det ska alltid ska vara vi. Vänner har kommit och gått men du är den ända som tagit klivet in i vårat liv på allvar. Finns ingen på hela jorden jag kan skratta så mycket med åt ingenting? Våra samtal när vi just sagt hej då, på kvällarna på mornarna osv. Skulle kunna sitta och skriva tills jag dör hur mycket jag älskar dig men du förtjänade en stor fet hiss, mi amor
Som vi alltid sagt, Hand i hand livet ut habibi.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hur har du fått dina "hiss & diss - skyltar" sådär "avspeglade"? Supersöt blogg! :)

2011-12-18 | 18:36:08
http://elwimo.blogg.se/
Anonym

var redigerar du dina bilder?:)

2011-12-21 | 17:01:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!