vilse vandring i orten..

Var en galen men sjukt kul dag igår hände sjukt mycket så skriver lite punkter istället.

Min mobil fortsatte på bussen ut mot Haninge när jag gått av, (haha-.-) så jag och Elza åkte och hämtade den sen vid halv sex men på vägen hem orkade vi inte vänta på bussen så vi gick och trodde vi såg Haninge centrum och jag, dum som jag är, trodde det var samma som Handen centrum hehe så vi var ute och gick i spöregnet  i 2 timmar med converse och gick till fel buss 4 gånger?! Sen bosatte vi oss på rätt buss och tog av alla kläder och nu har jag tagit ett långt, varmt bad. Så skönt

-Nyårs Lunch hos mig med ELin

-Elza kom till mig, fixade mig

-Mötte Linnea och Macs och åkte hem till Macs

-Åkte och handlade massa saker, min mobil stannade på bussen

-Åkte hem till Linnea åt middag, kollade på skräckis

-FIEEESTA

-Tolvslaget, smällde massa raketer, smällare bomblådor osv.

-FESTEN fortsatte

-Gick och la oss halv 7
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!