She's waiting for her man..

Sitter och dunkar musik, mobilen är occuperad.
Idag har juag varit i stan med tjejorna Linnea, Elza och sen kom Filippa till bion. Jag och Linnea taggade sen hem till mig och hade det riktigt chill, var sjukt länge sen vi var med varandra. Vi var duktiga och lagade mat men just när vi skulle lägga upp kom Linnea på att hennes tunnelbana gick om 10 min så stackarn hann inte äta!


Har sjukt ont i mitt ansikte, svider och är jätte torr och röd som ni ser på bilden här nere..


Just nu, har slutat med smink jag vet nej men är ett av mina nyårs löften.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alva

Varför har du slutat med smink?

2012-01-03 | 11:25:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!