gallerian vs. nk

Har nu kommit hem från en härlig eftermiddag i stan med Fanny. Vi haade det jätte mysigt och provade/tittade på massa fina kläder! Glömde dock hälften av pengarna hemma men min pappa ringde när vi var i stan och då  skulle jag skämta om att han kunde sätta in pengar till jeans så gör han det ändå så måste tacka min fader för dom haha! Blev dock bara en tröja, men skai nte till stan mer i veckan.

Har slagit mig (igen) armbågen idag, har haft kylgrej hela dagen och har nu fått en inre blödning i armbågen så det är värsta knölen där.. Alltså ibland orkar jag verkligen inte med mig själv, olyckfågeln #1.





Tröja- Hollister
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!