bara för att ni är så söta. melerade.


Får alltid komplimanger om att jag har fina ögon.. men själv säger jag alltid att dom inte är speciella alls? Tagit denna diskution om ''varför'' med massa och nu har jag äntligen fått en förklaring av några stycken som min mamma bekreftade idag (haha) som jag själv inte visste..

Jag har melerade ögon, vilket betyder att mina ögon skiftar färg och mönster. Coolt va?
Har inte tänkt på det förut men mina kompisar har sagt det hela tiden och nu har jag faktiskt lagt märke till det..




1.
2.
3.
4.
5.
6.


Ser ni? På vissa bilder är dom hel gröna och vissa klar blåa och dom flesta blandat med massa mönster i haha.


På nummer: 3 bild två och tre, nummer 4 bild tre och nummer 5 bild ett så är dom väldigt gröna.

Medans dom på bilderna på nummer 6 och nummer 3 bild ett är väldigt blåa..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!