bekännelser..



Jag kollar ALDRIG på tv.

Jag har redan mer än 150 bilder på min iPhone efter 4 dagar, trots att jag rensat bort hälften..

Jag är skit rädd för flygkontroller, typ det värsta som finns!

Jag hatar när folk stökar till i mitt rum, i min säng osv om det är städat.

Jag har alltid varit sparsam men nu slösar jag bort mina pengar så fort jag fått dom

Jag har sjukt svårt att bli kär, har bara varit det en gång på riktigt men insåg det tyvärr för sent..

Jag har inte alls samma stil som mina kompisar, men vi funkar ändå

Jag säger alltid ''Det här kan jag, det här är jag bra på'' även fast jag suger på det jag gör haha

Jag har världens sämsta humor, folk skrattar inte med mig utan åt mig

Jag ser min familj, mina syskon som mina bästaväner

Jag hatar en tjej så mycket att det inte finns, även fast hon inte gjort nåt.. eller jo, tagit hela min värld ifrån mig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!