som om inget skulle betyda något längre

Allt jag delat med så många, betyder det inget längre? Är allt bara en saga nu som kan berättas sen?
Har faktiskt ingen aning, inget har en förklaring egentligen, ingen vet nåt egenentligen, det är det som är sanningen.
Måste rycka upp mig räta på ryggen och fokusera på nutiden och lämna det förflutna förbigående.
Det kan ligga där bak och bara finnas det räcker men sen då?
Resten vet jag inte, men jag vill veta, så mycket så mycket så mycket, som jag inte kommer att få.
Svaren kommer jag inte finna förren saker redan hänt, så jaa, får väll låta allt gå, men med vem i handen, det vet jag inte heller..


Hur långt ut jag änn kollar, så ser jag bara mer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Unni ♥

finns gumman

2011-09-05 | 15:19:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!