Du är mitt liv, du är mitt allt mamma.



Du har ställt upp vad det änn har gällt.
Du har skyddat mig i alla lägen.
Du hörde mig säga dom första orden, och såg mig ta dom första stegen.
Du lärde mig att kärlek var nåt bra, nåt man levde på.
Du har lärt mig allt, som jag sen ska lära mina barn.
Även när solen gått ner och regnet faller fryser jag inte,
din värme, dina kramar, mammas famn, det bästa som finns.
Har trott att vänner kunde ersätta stödet, men jag hade så fel.
Vad som änn har hänt har du funnits där, torkat mina tårar, kramat
om mina svaga armar och aldrig släppt taget.
När ingen lyssnat, har du tagit mig i knät, låtit mig prata, och trösat mig.
Bara du ler så känns allt bra, bara min gud, min mamma, kan göra mig glad, av att bara finnas till.
Kan inte förstå själv, samma humor, du får mig alltid att skratta, Vår humor är oslagbar.
Ångrar alla onda ord jag sagt till dig, allt dumt jag gjort mot dig,
all respektlöshet. Jag skämms, du har skapat mig, och jag behandlar dig som skit.
Du är värd så mycket bättre och det ska jag visa mamma.
Jag ska visa att är stark, visa dig respekt och kärlek, visa att jag ska bli lika fin som du.
-Räta på ryggen, håll huvet högt, så ska mamma få se vilket barn hon fött.






- Mamma, Du är det finaste som skapats♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!