Min frihets fågel, min ängel.



Vet inte var jag ska börja men kan börja med och säga att jag älskar den här personen till döden, och långt efter det. Hon är den ända, för mig är hon den bästa. Den som aldrig svikit mig, som inte gjort nåt menat till att såra, som ser att jag är ledsen även fast jag ler, hon som känner mig allra bäst.
Från 4:an och nu, det är vi mot världen. Saknar dig när du går på toa, eller det händer aldrig att vi inte går tillsammans haha, men saknar dig när jag inte kan se dig, men att bara veta att du finns där räcker.
Mår du bra, mår jag bra, ler du så ler jag. Skrattar du skrattar jag men gråter du så gråter jag med.
Våra minnen finns så många kan knappt ta ut ett men dom är bäst, och vi är bäst tillsammans.
Våran humor är oslagbar, kan skämma ut oss för snyggaste killarna utan att bry oss, bara med dig.
Du är sån som inte kan lämna mig och veta att jag sitter och gråter utan att få mig sluta, utan att få mig att le.
Som jag sagt tusen gånger, är det nån jag ringer när jag mår skit är du den som alltid får mig att le.
Bara av att se dig, bara tanken av dig får mig att skratta, finns ingen roligare person änn du.
Vill förklara min kärlek på tusen sätt och vis. Alla fina minnen som vi delar med varan, du och jag tillsammans, rista in vårt namn. Skulle kunna sitta och sriva en hel bibel om hur mycket du betyder men ett ord kan förföra mer änn tusen känslor, så jag vill bara påminna dig om att jag älskar dig syster, backar dig till 1000 står alltid med öppen famn, vad den änn gäller, när det änn gäller, så kommer mitt hjärta alltid slå för dig Elin Hedelius.
Min bästavän, och jag är stolt att kalla dig det♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!