Ute and paaarty nanana

Har varit en helt vanlig Tisdag, men kände mig jätte glad utav någon konstig andledning? En sån dag som idag borde jag inte det efter allt.. Men det gjorde jag i alla fall!

Efter skolan åkte jag och Elin med Fabbe och Benji till SöS (har lärt mig nu faktiskt *stolt*) men jag och Elin var tvungna och åka hem och plugga så vi åkte hem til mig och fikade, pluggade hela efermiddagen! Sen när vi skulle ut snabbt och köpa godis möter vi Fabbe igen, vi bor ju jätte nära varandra, och sen ringer Elins pappa och hon måste hem en helvtimme tidigare helt plötsligt.. Och när jag lämnade Elin i skanstull mötte jag Kurre på tuben hem som jag egentligen är skit sur på men pallade inte så åkte med han till slussen sen vandrade jag hemmåt!

Bilder kommer i nästa inlägg!!


Gammal bild från i början av sommaren!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!