Tillsammans ska vi flyga

"Saknar ängeln som bredde ut sina vingar, tog mig i sin famn och flög över att hav av rosor. Sjöjunfrun som visade mig en annan del av världen som jag aldrig sett förut. Som fick mina ögon att öppnas på riktigt, och se meningen med livet som livets stora gåta. Gåtan, som jag egentligen visste svaret på, meningen med livet var du.
Solen som sken även dom mörkaste dagarna och solen som värmde även dom kallaste dagarna.
Regnet som fick mig att blomma, utvecklas och hitta mig själv. Vecklade ut våra blad i takt medans vi tillsammans hoppade över hinder efter varje match till dag. Även dom dagar jag fällt dom sista tårar som gått, har jag sett ljuset, ljuset vi byggde upp tillsammans, som inte får slockna innan djävulen kommer blåsa ut det som vi bara kan drömma om"


"Tillsammans ska vi flyga, flyga upp till himlen"

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!