SVar på kommentar..

Tänkte svara på lite frågor nu:..

Emmeli om Hola amigos:
Vad använder du för mascara? Hur mycket kostar den? Vad använder du mer för smink? Och var köper du det? Tacksam för svar :)

26 Oktober, 18:46


Maria om Slaggilaggi:
Heej! Älskar din blogg<3 Men kan du visa typ en video elr så på när du sminkar dig? Elr du kan iaf skriva hur du sminkar dig, vad du använder för smink, vilket märke, pris o.s.v..
Tack tack :)


27 Oktober, 12:08


Svar; Hejhej! Vad kul att du gillar den, keep on reading! ;)
Jag kan lägga ut lite snabbt om vilket smink jag använder, kanske kommer upp en video nån gång men just nu får ni nöja er med det här:

Mascara: Då använder jag Lumene bluberry mascara, kostar ca 129:-
Foundation: Använder nästan aldrig foundation men funkar som conceler också! Åhlens, NK ca 250:-
Puder/Rouge: H&M 69:-
Kajal: Använder bara kajal ibland, då för att få ögonen att se större ut (trötta mornar..)
Jag köper mitt smink på Åhlens, H&M, Clinigue och i Paris!


Maria om I think so:
jag har 2 frågor:

1: Hur mycket kostar Hollister jackan från detta inlägg:http://soidastyle.blogg.se/2011/october/shopping-med-unni-och-mammii.html

3: Vilken är din naturliga hårfärg?

2: Vilken mascara använder du? Hur mycket kostar den?
30 Oktober, 09:13

Svar;

1. Hollister jackan kostar 1500:-

2. Min naturliga hårfärg är blont, när jag var liten hade jag verkligen platina blont men nu när jag blivit äldre har det blivit mörkare men typ mörkblont.

3. Har svarat på det där uppe!
Kram!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Taxk :) <3

2011-11-01 | 09:26:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!