Precis utanför mitt hus och min port

Tittade runt lite på Youtube och hitta en ny låt där Sarah Tjuhlander som går i min skola är med i musikvideon, och den spelas in precis på min gata, utanför min port, vid mitt hus!
Var bara tvungen att säga det haha.. Här kommer den:



01:36 - 01:40 Är mitt hus/min port på vänster sida och min balkong haha.. Sen är resten inspelat på min gata!




-Det spelas in jätte mycket filmer på min gata..har inte tänkt på det förut men några jag kommer på som jag sett på och sen kommit på ''men gud där är mitt hus'' är "Videon här uppe↑"   "Sanning eller konsekvens?"   "Beck"    "Någon amerikansk action film?" Sen massa musikvideos som "Fest hos Mange" osv.
Lite kul haha!


Saknar...
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!