orkar inte med mig själv ibland..

Dagen har rullat på i segt tempo, sen när jag skulle hem hade min mobil glidit ner i Linnea's väska (delar skåp för tillfället) och hon har skit brottom och åker hem sen när jag sitter och väntar på Unni efter skolan hittar jag inte min mobil -.- Andra dagen jag är utan den! I alla fall, efter så åkte jag och Unni hem till henne eftersom hennes pappa ändå var där med bilen. Vi stannade i Farsta, jag somna i bilen, köpte Thai-mat och medans hade jag och Unni fest i hennes bil åkte upp och ner med säterna och hade högsta volym på radion haha och några stela pensionärer höll på tappa skägget och tänkte gå och säga till oss haha.. Sen åkte vi hem, åt, tittade på Tv Unni somna, tog massa bilder och sen en grej som kommer finnas med oss hela livet.. Usch vad skönt att vara med henne igen och ha så kul som bara vi kan♥

↓Kommer ihåg den dagen jag var jätte sjuk och du kom hem till mig efter skolan, efter det mådde jag bra igen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!