Kriiiig

Hade ju No prov idag, gick lite sisådär men gick nog bra ändå.. hoppas jag!?
Éfter plugget åkte jag Ida och Filippa till T-c  och shoppade elle blev inte så mycket för mig men vi tog en fika och Filippa köpte en Bh så ni vet. Haha så tråkig men har varit en skit härlig dag förutom att jag har så jäklans ont i halsen och sitter och drogar halstabletter.. Jag och min brorsa har haft krig nu ett tag med tidningar och kuddar och nu har jag låst in han i vardags rummet och har suttit där i typ en kvart nu hehehe.. snäll syster han har!

JustE.. Kom på att jag glömt mina halstabletter inne hos han!?!



Så vacker är jag just nu haha men jag orkar inte..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!