Gud vad hemskt!

Sofia som försvann för sex dygn sen, och har inte hittats änn! Gud vad hemskt för famijen, vänner osv.
Blir själv ledsen när jag ser sånt här, det kunde lika gärna varit nån av mina vänner eller lika gärna jag?
Men nu vet vi inte om det har hänt nåt eller om det är något annat hennes försvinnande beror på, men jag hoppas bara att hon hittas!

Hennes familj, föräldrar, vänner och typ halva Sveriga har spridit vidare detta (nedanför) och gör det du med! Hon SKA hittas!

EFTERLYSNING!!!
Vi söker fortfarande efter Sofia Carlsson 13 år som försvann torsdagen den 13 okt. Nu har vi den senaste bilden som togs på henne. Är det någon som har några upplysningar. Kontakta polisen på 114 14 eller Annika Rydén 073-8086159 eller Björn Larsson 070-7225530

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!