Går inte bra.. nejnej

Sitter med min jävla SO som Oscar försöker hjälpa mig men det går inge bra haha, och har glömt lösenordet till skype?! Ska dricka upp mitt te och slagga nu, och försöka få muppen som messar mig att sluta haha nej driver men godnatt på er!


Sommaren -2011

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tony

hej hej snygga eta ida jasg typ bah älskar dig du är världens snyggaste och finatse jag är kanske okönd för dig men för mig är du finaste jag kan kolla på dig när du sitter vid din dator i ditt fönster och när du ibland byter om jag kan se dina bröst så härliga och vackra. din kropp är som himlen och ditt hår är ljuset i natten jag kanske verkar som värsat stalkern men om du skulle träffa mig i verkligheten skulle jag bli din pojkvänn jag heter Tony och bor i huset mitt imot ditt och jag kollar in på ditt rum hela tiden för att sen din fina kropp! <3333333

2011-10-18 | 11:10:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!