Fullt ös!

Hej alla fina människor! Har varit en full proppad helg och den är inte slut än!
I Fredags var vi ju på dhp, var lite segt i början men sen i slutet då var det fulle rulle, hände massa saker haha men det var skiiit kul! Minnen för livet den kvällen. Sen sov jag ju hos Unni och igår morse blev vi väckte med nygräddade våfflor sen åkte vi till Unnis landställe och hade det jätte mysigt! Nu har jag kommit hem, fixat mig, och ska snart på bio med Elin och på samma bio ska Julia och Mimmi också haha!
Men bilder och så kommer ikväll för nu har jag brottom! Puss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


<3

Hey bby, var ifrån kommer tröjan? Puss pårej!

2011-10-16 | 21:55:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!