För jag har tråååk

1. Känner du mer än 50 personer? - Jaadå
2. Har du pussat mer än tio personer? - Ingen aning, har jag säkert?
3. Hur många killars telefon nummer har du i din mobil? - Många haha
4. Vad gjorde du inatt? - Sov, hoppas jag!
5. Och i förrgår natt? - Detsamma då..
6. Kan du prata med din mamma om allt? - Jaa, men behöver inte
7. Har du busringt din bästakompis? - Jaa haha
8. Vem kan du prata om allt med? - Unni & Elin
9. Har du gått på bio själv? - Neej aldrig!?
10. Vem har gjort dig lyckligast just nu? - Unni
11. Vad hade du gjort om världen gick under? - Dött?..
12. Säg tio saker du skulle ta med till en öde Ö? - Min familj, mobil, tio våning villa, Coop extra, Unni, Elin, dator, mobil, Gina tricot och Obo'y
13. Skulle du offra livet för din bästakompis? - Dum fråga? Klart jag skulle.

SENASTE:
1. Vad var det senaste du sa till någon? - Neej, aldrig!
2. Vem var den senaste du pussade? - Unni
3. Vad var det senaste smset du fick? - Har inte min mobil!?
4. Vem var den senaste du pratade i telefonen med? - Linnea tror jag..
5. Vem skrev till dig sist på chatten? - Unni
6. Vad skrev den? - "aa va bra :):) <3<3 men måste duscha så bye <3<3
puss älskar dig"
7. Vem är det som senast gjort dig ledsen? - (inget namn)
8. Vad åt du senast? - Godis som Unni skcika med mig när jag skulle åka tåg haha
9. När sov du senast? - Idag i Unni's bil..
10. Vem sa du senast "Jag älskar dig" till? - Unni

HAR DU:
1. Ljugit för din mamma? - Jaa, det har hänt
2. Ljugit för din bästakompis? - Inte vad jag vet?
3. Ett par blåa spets trosor? - Haha aa, faktiskt
4. Pussat någon som är fyra år äldre? - Jupp
5. Fått ditt hjärta krossat? - Aa, flera gånger..
6. Krossat nån annans hjärta? - Vet inte? säkert
7. Ätit en hel tårta själv? Haha gud nej
8. Åkt jorden runt? - Inte änn..!
9. Velat ta livet av dig? Jaa, faktiskt
10. Varit nära på dö? - Flera gånger, fått allvarlig vätskebrist o svimmat, dropp och skit, blivit överkörd av en cykel..
11. Blivit upptäckt när du smitit ut? Neej sån tur
12. Varit kär? - Många gånger, men inte på riktigt..
13. Gjort något du verkligen ångrar? - Jaa, många gånger..










Taget från; Questions & Answers










Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!