Dagen som varit..

Tänkte sammanfatta tagen som varit kort:

Skolan: Haft spanska prov, jag och Linnea sammarbetade lite diskret sådär men gick väll helt OK. Annars varit en helt OK dag, har ju mina fina vänner, men har töntigaste klassen ibland..

Shoppa: Jag och Linnea köpte socks for bitches om man säger så, ni får veta lite senare.. Sen åt vi middag med Julia och satt och prata om allt möjligt!

Svt: Rullade visare till Svt skulle ju inte till gården förrän åtta så vi var där och fikade, flumm (såklart) sprang runt och höll på haha..

Gården: Mötte Elza på gården (sofia) och var med massa där, sen åkte Jag, Linnea och Julia till slussen och fick gratis pankakor och snacka med nån tjej trevlig tjej där, sen åkte vi hem..

Nu: Sitter jag med tända ljus i mitt rum (fråga inte varför har inte haft det på typ 2-3 år?) och ska ta bort sminket och checka tv NU.

Haft en sjukt rolig dag ändå, så är väldigt trött nu! Hoppas det går bra för Unni på Gotland!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!