Sjuk och sådär forever alone..

Hej på er, haft det bra utan mig? Mår i alla fall bättre idag, mådde skit igår och i Måndags men idag känns det som sagt bättre! Vaknade runt 1- halv 2 och åt frulle, prata lite med mamma och nu sitter jag här, passade på att ta mammas data medans hon är ute!..

Har käkat Alvedon som godis för att bli bättre, har ju knappt kunnat sova på nätterna, har nån infektion i kroppen så har haft jätte ont i kroppen, hosta, ont i halsen, öronen, hög feber osv. Så har för det mesta legat i sängen i tre dagar..


Hitta gammal bild på mammas data, I fyran i Sälen, KÄRLEK ATT ÅKA SKIDOR.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alva

Där har jag varit! Jagf äääälskar att åka sidor! DET BÄSTA JAG VET!!!!

2011-11-23 | 15:03:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!