Homie

Kom ganska nys hem reån Unni, jag Filippa och hon har hunnit med massa men ändå inget haha..



Unni höll i ett glas som explodera i hennes famn och det flög glas splitter över HELA köket.. nuttsan
Försökte knäcka Unnis rygg, sen Filippas och då ****** *** och vi garva i typ 10 min haha
Vår fina milshake som bestog av; Glass, Daim strut, Tip-Top strut, Ben & Jerry's , små glassar, Juice, Yoghurt, mjölk och chokladsås :D

Spillde pasta på spisplattan (som jag inte tänkte påatt den var på högsta värme) och skulle ta bort det och lägger hela handen över plattan, och ser mina fingrar helt vita och svart prickiga, så satt med handen i en bunke i typ en halvtimme haha har brännblåsor på fingrarna nu.. KLANT



Två jätte fula bidler men haha...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!