hade skrivit värsta långa men men..

Det publicerades inte såkart! -.-
Haft en sjukt stressig da, och mina nycklar har blivit stulna, den jäveln som har tagit dom kan gärna lämna tillbaka dom också. Elin blev iallafall räddaren i nöden idag, hade inte ätit på hela dagen så höll på skpy HATA SKOLMATEN okej, borde inte klaga men nu bor jag i Sverige så.. Vi flumma som fan hemma hos henne haa (jag vet at tdu läser detta så förlåt för popcorn kriget)

Min mamma är så skön haha, hon säger åt oss att inte äta godis och sånt på vardagarna så kommer hon in med nåt till mig varje kväll, idag blev det marängtårta och te haha, te amo mi madre♥



Kan inte se bilderna själv så hoppas ni ser dom, lite lagomt vacker sådär men orkar inte haha..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Din blogg e jättebra :D

2011-11-09 | 22:01:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!