Facebook status..






Julia Törning
Super rolig tjej som går i min klass med världens sötaste utseénde!



Anton Lundgren
En jätte gullig, shysst kille som jag skrev/messa väääldigt mycket mer förut!




Judith Glas
Söt, snäll tjej som gick i min förra skola!



Assar Rösnes
Shysst kille i min förra klass som var en av dom 1000 som kallade mig ''Mankas lillasyster''



Kalle Westdahl
Skit skön och rolig kille jag träffa på chatroulette.



Christine Gustafsson
Jätte söt och gullig tjej jag träffade på Ung08!



Jonathan Elgstrand
Känner inte men jätte söt och säkert snäll



Maja Jonsson
Gått i samma klass länge, men lärde känna henne nu i sommras på Ung och vi hade jätte kul! Skit snygg tjej!



Jens Jonsson
Nån som går i min sysslings klass, en av alla dom som addat mig haha men verkar snäll..




Kelly GotSwagga Jacksson
Jätte skön, söt tjej som jag träffade i somras, träffas ibland på tvärbanan!




Udochi Nadam
En tjej i min skola, som man ofta brukar se springa runt haha!



Julia Valentina
En av mina närmsta vänner i skolan, jätte söt, rolig och världens omtänksammaste!



Viktor Lindström
Min söta lilla roliga syssling, haha gemnåriga, som jag känt sen jag var en liten plutt haha!




Martin Gillver
Ingen aning om vem det är haha men är säkert snäll!



Elin Hedelius
Lovade att skriva henne också och det är klart hon har vip till allt. Behöver inte säga så mycket mer änn att hon är världens finaste människa som jag växt upp med från liten omogen skit till nu, bästavän.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!