5 saker..


Tidiga mornar..kommer aldrig upp på en gång, det är något jag är riktigt dålig på, att komma upp på mornarna. Varför kan man inte börja skolan senare!?..

Skit snackare..är nog bland det värsta och jobbigaste jag vet. Folk som inte kan hålla käften stängd, för den  är så avunsjuk på en och missnöjd med sig själv, och vill få andra emot en.. Helt onödiga personer och så omoget bara.

Fega killar..haha lite fel och säga men killar som inte vågar stå för vad dom messat/skrivit som man sen träffar i verkligheten och inte vågar säga ett skit. Själv är jag en sån som inte KAN hålla käften stängde, och det hör jag alldeles för ofta..

Uthängare..folk som hänger ut en på sin blogg/facebook osv. Så sjukt omoget att inte kunna prata face 2 face istället, då ser man vem som framstår som naaaada.

Mitt stressiga liv.. haha nej  inte riktigt, men hatar det allmänt just nu, skolan, kompisar, killar, skit stressigt med allt, men det rullar på och det kan väll bara bli bättre?..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!