5 saker..



Jag är beroende av..Te. Finns inte en ända dag jag inte dricker te, även när jag sover hos folk haha, hatade det förut men nu älskar jag det!

Jag beskrivs som.. HYPER, pratar hela tiden, skrattar hela tiden, envis som en åsna,  är aldrig trött, bästa sjukaste humorn. Så beskrivs min personlighet av mina närmsta kompisar haha lite kul och höra och det första och sista där uppe, säger alla hehe.. Kan inte sitta bredvid någon utan att prata, pratar med allt och alla, kan prata med random människor i stan haha älskar att prata och skratta, det är ju livet right?!

Jag sjunger hela tiden..om jag inte pratar skrattar eller något annat så sjunger jag. HELA TIDEN. Kan sitta för mig själv på tunnelbanan och se folk som kollar på mig sen märker jag att jag sitter och sjunger. När jag äter, på lektionerna, på väg till/från något, när jag är själv/med folk till och med när jag ska sova.

↑(För nån natt sen kommer mamma in typ ett och frågar om jag inte somnat änn och då försöker jag låtsas sova men då säger hon; Men Ida, jag vet ju att du är vaken, du sjunger ju så man hör in till vardagsrummet, jag ba; jaja hehe...)
 
Ser upp till min familj..ser upp till alla i min familj, backar dom till 1000. Jag är ju född, som en av dom, som även är mina bästavänner, kan prata om allt med dom och dom lyssnar alltid också.

Sjukt svår att bli kär..Jag kan inte bli kär?! Har aldrig varit kär på riktigt riktigt, det funkar inte! Har världens gulligaste killar som säger världens finaste saker, men jag kan inte bli kär! Det måste vara nåt fel på mig!?
Många av mina kompisar kan bli kära vid typ ''första ögonkastet'' visst, det har hänt att jag också blivit det, eller ''trott'' att jag blivit det men nej.. Det här ska det bli ändring på, så Haff mode: ON nu killar!






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!