5 saker..



Badhusgaller..på badhus i bassängerna brukar det finnas galler under vattnet, får panik så fort jag simmar nära, känns som jag kommer sugas in eller om det är typ hajar eller nåt haha.. Skit läskigt! (Minnen med, Ida, Linnea, Ida och Elin en gång med det)

Flygkontroller..när man ska lägga upp sina saker på ett band och ''röntga'' hanbagaget och sen gå igenom en grej och se om det piper, på flygplatser, får seriös panik när jag ska gå där kan bli skit nervös flera timmar innan och i sommras grät jag och allt är skit rädd för dom haha FRÅGA Unni som flygit med mig haha...

Stora hundar..älskar hundar hur mycket som helst, vill ha en egen, men sen jag var hos Elin's granne har jag blivit rädd för stora skällande hundar hehe.. Och när min brorsa blev attackerad och biten när han cykla! Men t.ex min systers och Unni's hundar älskar jag!

Mörka kvällar utanför södermalm..när man går själv hem och det är så mörkt som det blivit nu, känns det obehagligt för man vet aldrig vad det finns för människor oc speciellt när jag är utanför Södermalm i förorterna, vad som kan hända en ensam 13 åring sent på kvällen..

Mig själv..haha ibland kan jag faktiskt bli rädd för mig själv! Kan inbilla mig massa saker som ska hända eller att jag ser eller hör något, speciellt när jag sett på skräckfilm även fast jag ÄLSKAR skräckfilmer!













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!