haha du fattade riktigt fel..


KommentarTid
alba om nyårs villkor..:
Så att om du inte handlar så får du inte vara hemma på nyår? elr? fattade inte rikitg....

22 December, 17:21
Svar; Haha tror du fattade allt lite fel här! Jag ska egentligen vara hos min pappa på nyår, och min mamma kommer jobba veckan efter jul. Men nu vill jag fira nyår hemma och då behövde jag i alla fall åka och handla mat till mitt djur som inte jag gjort på 3 månader, så då var det min tur. Och om jag inte handlat så skulle jag ändå fått vara hemma såklart!? Men kände att det lilla kan jag i alla fall göra, gör faktiskt ingenting och måste bli bättre på att hjälpa till här hemma!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!