angående mina syskon..




E om SVar på kommentar..:                                                                          Utkast: Nov. 28, 2011             Utkast: Dec. 4, 2011
Har du några syskon?? :) Ps: AS FIN BLOGG!! <3

Svar; Jag har två riktiga och en låtsas bror, har inte nämnt dom
men dom är så mycker mer värda än så:


Min storebror: Robin 16år
Kopia av mig utséende mässigt enligt mina kompisar och familj. Har spelat fotboll sen han var 5, men slutade i våras (?) men tränar nu istället hela tiden. Har gått igenom väldigt mycket tillsammans, står varandra närmst och om det är nån som alltid får mig att skratta är det han.
Min storasyster: Hannah 23år
Har bott i Thailland i 8(?)månader, jobbat på resturang och designer på fritiden, världens roligaste, sötaste och snällaste person. Saknar dig dock jätte mycket!
Min låtsas bror: William 13år
Har spelat alla olika möjliga sporter, men sist spelade han innebandy och fotboll. Galnaste människan jag vet men jätte rolig och kan vara jätte snäll! (haha)

''Om jag skulle behöva välja nåt i världen att inte förlora, skulle det vara mina syskon.
Med dom kan jag uppleva allt, och dom är tvättäkta. Dom är mina skyddsänglar.''





Älskar er mer än allt annat, ni gör mina dagar♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!