lagg?..

Blogg.se har laggat som fan, vet iiiinte varför? Sjukt jobbigt, hade ju planerat massa men men...
Igår var jag och Fanny inne i stan och hem fick jag med mig två tröjor från Hollister.
Jätte mysigt, var ju jäääääätte längesen vi var tillsammans så vi hade kul och skratta mycket!

Idag har det varit en helt knazboll dag, hänt massa grejer men man går ju i K*kodrama så..
Så stannade på skolan en extra timme och trösta massa sen åkte jag och Elza hem till mig, åt pizza sen åkte vi in till stan och försökte realaxxa lite och det gick ju sådär då.. Men vi hade jätte kul och har handlat massa julklappar!










var inte beredd haha..

knäääääääck..



Gick inte så bra även om jag försökte vara seriös men dom två tröjorna fick jag med mig hem plus maaaassa julklappar!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hur mycket kostade tröjorna? Superfina! :)

2011-12-18 | 08:17:44
http://elwimo.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!