julshow!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men har haft repetitioner hela tiden och idag hade vi ju Julshow! Kom ganska nyss hem efter sista föreställningen. Har varit en dramatisk men väldigt bra dag, tack till två personer som alltid får mig glad, ni gjorde min dag. Såg faktiskt Julshowen själv, den då jag inte var med, själv tyckte jag den var sådär haha men vi

Ville bara säga till Ida Holmström, som sista dagen som ''Kulturama elev'', att jag älskar dig och kommer sakna dig så jävla mycket. Du var den som ALLTID fanns där när ingen annan gjorde det, när jag var själv, ledsen och glas framför allt! Kommer aldrig glömma dig, även om vi kommer glida isär varandra, men så länge du känner att du valt rätt och mår bra, så gör jag det med.♥

Just nu, sliten chey;












Har kvar mina korkskruvar haha..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!