godmorgon

Mena godnatt nu har Bill läst godnatt saga och nu ska jag försöka sova!


Här kommer den, såååå fin min prinsiboy♥

En dag gick världens finaste flicka på stan som hette Ida. hon Skulle träffa en kille som hette dårå Bill kartellen rich buffallo king jose saint aldo. Han är söt men ida är sötare. Bill är jävligt kör på ida och han ska lämna en lapp till Ida. I lappen står de får jag chans på dig? han är nervös :S, när han kom fram till henne sa han hej och skaka hand med henne . dom satt på donken och de var alldeles tyst.. men då tog Bill kartellen rich buffallo king jose saint aldo upp lappen la den på bort och sa varsågod. Ida öppnade lappen och började gråta  . Bill visste nt va han skulle göra han blev så rädd att han kissa på sig. hon fortsatte att gråta medans hon kom fram till han, hon krama om han och sa ja. bill börja gråta och bajsa på sig av glädje sen gick dom ut tillsammmans från donken med varsin cheesurgare i handen och pommes i den adra , sen levde dom lyckliga i alla sina dagar . slut! baby jag älskar dig 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!