Aj min tand..

Hej på er alla glada människor :D Nej men HEEJ, har inte så mycket att berätta, har varit en helt vanlig dag. Nästan.. nej det har det inte?! Haha men gjorde en grej efter skolan som jag tyvärr inte kan ta upp sen åkte jag hem och såg att mina två framtänder har spruckit och en har det rammlat bort en bit från!.. :'(
Förlåt men vad gör jag och mina kompisar!? Slåss ju som fan haha!
Nej men mamma ska ringa tandläkaren imorn, för den är skit vass och måste slipas ner, jätte intressant.
Men ska äta nu HEJDO.


Mobba inte min toooooofs i början! Asså jag mår inte bra?..







Försöker visa min tand..


Glömde att jag satt på kamran.. men skulle ta ut min super fula tofs haha




Försökte vara lite seriös i slutet och man lyckas ju, right? hehe.. Bjuder på dom buddies
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!