Jag lovar, svär, vi gör det tillsammans, finns alltid där för dig, vi två oavsett, orden som tydligen inte betyder något alls...

Allt vi lovat och svärt på, ska det brytas?
''Du före allt'', sanningen tvärtom?
Vill du att det ska va över nu?
En gång i tiden var du min, men nu är det bara en dröm.
Var är tiden då allt var som in en dröm?
Hur blir allt helt igen, efter det som togs sönder?
Den här gången kändes det, ända in i hjärtat...

Vill tillbaka till mitt sagoland...


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ana

Jag kanske aldrig har sagt det här förut men. Finns om du vill prata med någon och om du verkligen vill det så kan du räkna med mig på din sida okej? Plus fett länge sen vi prata med varandra :(<3

2011-08-16 | 22:08:14
http://toysoldier.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!