Hiss & Diss om Ung08.

Tänkte hissa och dissa lite om Ung08 eftersom jag varit där både i år och förra året.


♥ Träffar skit mycket kompisar
♥ Lär känna mycket nytt folk
♥ Oftast alltid nåt att göra
♥ Roliga saker i tälten
♥ Mycket HAFF haha
♥ Uppträdanden, artister


♦ Så jäkla mycket folk
♦ Man får ont i huvudet efter att tag av allt ljud
♦ Kaxiga random personer som ger blickar
♦ Kompisar säger ''du dissa mig'' när man hälsar på nån annan
Folk som sen på kvällen skriver ''jag såg dig på ung08!''
Kom fram och hälsa istället, jag bits inte haha ;)

I alla fall 1 mer hiss om Ung08 än diss, men tycker det är sjukt kul ändå! :)

                                                   ♥Ida♥

                                               




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!