Älskar er så jävla mycket, oavsett allt som hänt, ni gör mina dar.





Från små till stora, den tiden i livet då mest saker händer med en.
Förlåt för allt som gjort er ledsna, förlåt för allt vi bråkat om.
För jag älskar er så sjukt mycket.
Skulle sakna er för mycket om jag skulle vara nån annanstans än där ni är.

Ingen är perfekt, men man kan alltid bättra sig, och det lovar jag att jag ska göra.
Nya tag och nya tider, eller hur är det man brukar säga?
Anyway, tack för att ni finns.

                              ♥Ida♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Fanny

Älskar dig med ida så mycket att det gör ont! Saknar dig bara, du är borta en dag... vi har så mycket tillsammans som inte går att beskriva. Om du inte va i min närhet skulle jag vara halv och jag behöver den andra halvan i mitt liv. Och jag vet att vi har sagt det många gånger, även om vi bråkar så ska vi alltid kämpa, kämpa för att börja om på en ny bra kula. Tack för att du har förlåtit mig så många gånger, om du inte hade gjort det hade jag inte suttit här och skrivit.

2011-08-16 | 00:37:27
http://lovefansan.blogg.se/
elin

gumman, älskar dig så mycket. 4 år tillsammans nu. Är så glad för det. Du och jag. Jag tänker på dig varje dag. Du är min bästa vän. Älskar dig SÅ MYCKET så det gör ont. Är glad att vi har family. Jag är glad att vi pratar varje dag. Jag är glad att det är du och jag. Hur skulle mitt liv se ut om du inte var där. Det är du som gjort mig kämpa. Jag måste få säga tack för att jag finns ida och tack för att du var där för mig. För det är du som gör så jag lever. Saknar dig genom allt. Bästa vän. Hand i hand livet ut. <3

2011-08-16 | 12:29:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!